یادداشت
گفتگو و گزارش

بیست و دومین نماد  ایثار و گذشت در سال ۹۷

بیست و دومین نماد  ایثار و گذشت در سال ۹۷
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از بیست و دومین مورد اهداء عضو استان در سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش افتونیوز، غلامعباس سبز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: خدارحمروشن رو، بیست و دومین نماد  ایثار و گذشت در سال ۹۷ بود که با اهداء اعضایش جانی دوباره به هموطنان نیازمندش بخشید.

مسئول تیم هماهنگی پیوند عضو استان نیز اظهار کرد: مرحوم  روشن رو که ۵۸ ساله و اهل یاسوج بود، در تاریخ اول اسفند  بدنبال فشار خون بالا و خونریزی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری، اما متاسفانه تلاش پزشکان جواب نداد و وی دچار مرگ مغزی شد.

سید سینا سعیدی سوق خاطرنشان کرد: با اعلام رضایت خانواده ایثار گر این مرحوم، بامداد ۶ اسفند  ۹۷ با همکاری تیم پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی شیراز و تیم پیوند بیمارستان شهید بهشتی یاسوج برداشت کبد  انجام شد وجهت پیوند به بیماران نیازمند به مرکز فوق تخصصی پیوند اعضاء ابوعلی سینا شیراز منتقل شد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 شاهد 1397/12/7 0:24:30

    به خدا خودم روز جمعه حضور داشتم در بیمارستان دهدشت جمعیت ۴۰۰ هزار نفری کهگیلویه و یم بیمارستان و ۴ تخت ای سی یو بیماران در حال مرگ بودند ولی تخت خالی نبود و بیماران زیاد و پرستاران هم دقت کافی نمیکنند هیچ جایگاهی برای همراهان بیماران نیست و توی سرما و گرمادر حیاط بیمارستانند فکری کنید پزشک مغز و اعصاب در کمال بی خیالی و کم سوادی و کم تجربه گی و بیماران هم در حال مرگ واقعا اوضاع خراب است

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها